Advertisement

SKODA SUPERB Tüketim ve Performans | 1.5 TSi ile 2100km | Söylemeden Olmaz

SKODA SUPERB Tüketim ve Performans | 1.5 TSi ile 2100km | Söylemeden Olmaz Skoda Superb ile ailecek yaşadığımız 1 aylık macerayı, geçtiğimiz günlerde sizlere bir videomuzda detaylı şekilde göstermiştik. D segmenti bir Sedan otomobil modelinde, neler olmalı, neler olmamalı; her şeyin açık bir şekilde söylendiği "Söylemeden Olmaz" serimizin ruhuna uygun olarak bu aracı anlatmıştık. Şimdi ise ilk videonun devamı niteliğindeki videoyu da yayınlıyoruz. Bu videoda ise daha teknik konulara gireceğiz. Aracın performans, yol tutuş, teknoloji gibi merak edilen özelliklerini sizlere göstereceğiz. Ayrıca daha da merak edilen, yeni 1.5TSi motorun gerçek bir tüketim testini de sizlerle çok detaylı bir şekilde paylaşacağız. Skoda Superb tüketim değerleri yeni 1.5 TSi motor ile gerçekten de çok merak ediliyor.

Benzin fiyatlarının dizel fiyatlarının altına belirgin bir şekilde düştüğü şu günlerde, Superb 1.5TSi motor seçeneği, bu aracı satın almak isteyenler için çok önemli bir alternatif haline geldi. Araçta yer alan ACT, yani silindir kapatma teknolojisi ile tüketimin düşürülmesi hedefleniyor. Biz de, 2100km süren testimiz sayesinde 1.5TSi Skoda Superb tüketim değerlerini, gerçek bir şekilde elde etme fırsatını sağladık. Ayrıca siz takipçilerimize de test sırasında birçok sefer, Skoda Superb TDI yakıt tüketimi ile ilgili sorular sorduk. Bu bilgileri teker teker topladık. Dizel Superb kullanan yaklaşık 20 takipçimizin şehir içi ve şehirler arası tüketim değerleri ile bir ortalama elde ettik. Bu değerleri de 2100km'lik bizim tüketim değerlerimiz ile karşılaştırdık. Bu sayede kaç km'de dizel Superb, kaç km'de benzinli Superb alınması gerektiğinin analizini yaptık.

Tabi testimiz sadece tüketim analizi ile de kalmadı. Bu kadar iri bir aracın 1.5TSi motor ile nasıl bir performans sağladığını da test ettik. 0-100km/s hızlanma testimiz haricinde, ara hızlanma testleri de gerçekleştirdik. Tüm bunların yanında; yüksek hızda sert fren ile yavaşlama ve viraj içi yüksek hız ile dönüş gibi siz takipçilerimizin bizlere sorduğu testleri de gerçekleştirdik. Aracın opsiyonel olarak sunulan otonom özelliklerini vurguladığımız bölümde ise, uzun yolda sistemin davranışlarını sizlere tanıttık.

Ayrıca videomuzun sonunda sizi bir de sürpriz bekliyor ;) . Umarız videomuzu beğenirsiniz. Serimize verdikleri önem ve değerden dolayı da Skoda Türkiye'ye teşekkür ederiz. İyi seyirler.

sekizsilindir,2020 Skoda Superb,benzinli superb tüketim,skoda superb,skoda superb 1.5tsi,skoda superb tdi,skoda superb test,skoda superb tüketim,superb 0-100,superb dizel mi benzinli mi,superb fiyat,superb hız denemesi,superb hızlanma,superb inceleme,superb mi 508 mi,superb mi passat mı,superb özellikler,superb son hız,superb yol tutuş,

Post a Comment

0 Comments