Advertisement

♪ HEROBRINE DOPADNIE MNIE ♪ - Dawid Podsiadło 4:30 - Minecraft Piosenka

♪ HEROBRINE DOPADNIE MNIE ♪ - Dawid Podsiadło 4:30 - Minecraft Piosenka ✔ 10 000 ŁAPEK W GÓRĘ TO KOLEJNA PIOSENKA.

Oryginalna piosenka:
Dawid Podsiadło - 4:30

TEKST:
Chciałbym scraftować Ci
Zbroję i szybki łuk
Nauczyć walczyć i
Pokazać świata cud
Z każdym oddechem twym, przypominałaś mnie
Nie mogłem uciec już
Schronienie darem jest

Darem, darem, darem, daaarem

Ślepia tak błyszczą mu
Strachem napawa mnie
Bo ten parszywy stwór
Wciąż za mną tuła się
Dobrze pamiętam jak
W nocy nachodził mnie
Czy jego wzroku brak
Zwiastuje śmierci czas?

Dalej, dalej, dalej, daaalej

(2x)
Nie patrz się proszę
Wszystko skończy się
Prędzej i mocniej
Herobrine dopadnie mnie
Gdy jesteś obok
Sama dobrze wiesz
Zrobiłem wszystko
By u/ochronić cię

► INSTAGRAM


► FACEBOOK

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

==================================
BIZNES/KONTAKT/WSPÓŁPRACA:
💌 xkashe@gmail.com
==================================

Wielkie dzięki, że obejrzałeś 💖

xKashe,Minecraft,Kashe,

Post a Comment

0 Comments